you're not that good and I'm not that type

Idag har jag ridit lilla Fire med Ellena och Sylle! Vi gjorde väl inget speciellt, det var väldigt kravlöst och gjorde mest det som Fire tyckte var roligt. Ska se till att köpa en ny repgrimma då min förra försvann i flytten, kan vara bra att ha när man inte känner för att ha träns och hela tjolavippen på! Undrar om jag har min halsrem någonstans? Hmm.. Det är väl bara att kolla i påsar och lådor antar jag.

Borde verkligen börja ha mer koll på mina grejer...


Hittade denna för endast 49kr på hööks, kanske värt att pröva. Tycker att de vanligtvis bara har en massa repgrimmor med tjockt rep, och det gillar jag inte, men det stod faktiskt "tunt rep" på hööks hemsida... Synd bara att den inte finns i lila, saknar redan min gamla repgrimma :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback