Vissa nätter mår jag bra

Jag är diagnoserad med depression, ångest och social fobi. De är några av anledningarna till att jag har svårt att sova på nätterna / inte kan sova alls. Jag minns att när jag var yngre, så brukade jag ligga i sängen och blunda, och när det tog extra lång tid för mig att somna så brukade jag bara tänka "Det är lugnt Klara, du kommer somna innan solen har gått upp, det gör du alltid.", jag har försökt övertala mig själv det så många gånger men det stämmer inte längre, och det gör mig riktigt ledsen. Har jag inte mina sömntabletter så kan jag nästan räkna med att jag inte kommer sova överhuvudtaget.

Jag har fortfarande inte fått mina sömntabletter så har jag inte sovit en bra natts sömn på lite mer än en vecka. Ska iväg och ha utsläpp imorgon och skulle behöva lite sömn innan en halvdag i stallet (ska stanna där tills lunch) men kan verkligen inte somna.

Vissa nätter mår jag trots allt helt okej, inatt är tyvärr inte en av de nätterna.
Jag är så jävla trött på allt, varför kan jag inte bara somna?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback