Nellie Berntsson


Någon här i bloggvärlden som jag ser att blir utsatt för extremt mycket oprovocerat hat är Nellie Berntsson. Jag vet inte hur många texter jag har sett på Ask.fm där de rent ut sagt har hånat henne, och sedan fått ett par tusen likes på det, ett par från några som jag känner. Det finns så extremt många olika åsikter om Nellie Berntsson och jag tänkte skriva min egen, för ja, det är ju min blogg.

Nellie Berntsson är grym. Ja, ni läste rätt. Hon driver kanske inte den sortens blogg som jag skulle vilja läsa, jag är inte särskilt intresserad av att läsa om kläder osv, men då och då skriver hon riktigt grymma åsiktsinlägg och dom gör det värt att gå in och kolla på hennes blogg då och då. För de åsiktsinläggen som hon skriver är helt sjukt bra för en så ung tjej som hon faktiskt är, och jag blir så glad när jag ser att hon har förstått så mycket när hon ändå är så ung som hon är.

Hon är en så grymt bra förebild för unga tjejer! Hon vet att hon kan nå ut till många unga tjejer genom sin blogg och hon använder det kändisskapet på helt rätt sätt. Hon kämpar mot näthat och mobbning, och hon är så jäkla stark.

Tyck vad du vill om Nellie Berntsson, men snälla, vad har du egentligen för anledning till att ogilla henne? För att hon är en grym tjej som har lyckats? För att hon kämpar mot näthat och mobbning? För att hon jämt pratar om hur alla ska älska sig själva?

Vad tycker du om Nellie Berntsson?

Kommentarer
Anna

Tror bara de är avundsjuka för att hon har lyckats så bra i livet även fast hon är så ung!

Svar: tror jag också :)
Klara Berglind

Anonym

Så jävla dubbelmoral du är!!!!!! du sitter och säga "va har nellie gjort er" ändå hatar du på kändisar och annat helt tiden. hahahaha underhållande

Svar: Jag har aldrig sagt "vad har nellie gjort er" jag har frågat vad ni har för anledning att ogilla henne? De kändisarna som jag ogillar har gett mig anledningar att ogilla dem, medan många "hatar" på nellie bara för att de är avundsjuka på att hon har lyckats med så mycket i sitt liv.
Klara Berglind

milina.blogg.se

vet knappt vem hon är haha :)


Blogg: http://milina.blogg.se/
Tuschaa.se

Hejsan!
Vill tipsa dig om våran sida på nätet. Vi är ett företag under uppgång som säljer moderna kläder och ting. Nya varor kommer in varje vecka just nu och vi har Fri Frakt på alla våra ordrar. Varmt Välkommen :)

Mvh Camilla - Tuschaa.se


Blogg: http://tuschaa.se
Julia Leander

Alltså ibland är det ju så att man ska hata personer fast dom inte gjort en ett piss tex Hitler. Tänkte bara på den dumma kommentaren där uppe ._.

Svar: Ja exakt, jag menar även om Hitler inte har gjort något mot mig personligen, så ogillar jag ju honom fortfarande för allt dumt han har gjort mot andra ._. Nellie däremot har varken gjort något mot mig personligen, eller mot någon annan (vad jag vet) som har fått mig att ogilla henne xP
Klara Berglind

LYFTMER

Vet inte vem det är, men ingen förtjänar hatiska kommentarer och texter.. tråkigt med människor som ska kommentera massa elakt!

Svar: Håller verkligen med!
Klara Berglind


Blogg: http://Lyftmer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback