I should drink up so I can forget that I have lived my life


Just nu ligger jag trött och mätt i min säng. Jag var i stallet och lekte mest med Fire i hagen, har börjat ifrågasätta varför jag måsta rida henne egentligen. Både hon och jag tycker att det är roligare att leka med varandra! Har faktiskt inte ridit på ett tag utan har istället varit ute och joggat med Fire och lekt lekar och helt enkelt tränat på kommunikation från marken, riktigt underskattat! Det var även stallmöte idag, men jag var inte med på grund av min sociala fobi... Får rejäl ångest när jag måste prata med många människor som jag inte riktigt känner.

Har en fråga till er läsare, har ni något speciellt inlägg som ni vill se på bloggen? :)
 

Kommentarer
Anonym

Fler tips till ansiktsmasker!!

Svar: Absolut!
Klara Berglind

Jag

hu

Jag

Sorry! Gärna listor om dig själv :)

Svar: Superbra tips, kommer göra fler listor :)
Klara Berglind


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback