Ändra hårfärg

Jag funderar stenhårt på att ändra hårfärg, har haft denna hårfärgen alldeles för länge (två månader?..) och måste byta snart.  Har haft denna hårfärgen så pass länge bara för att jag hade planer på att låta min naturliga hårfärg växa ut, men ain't nobody got time for that. Har kollat igenom massvis med inspirationsbilder och massvis med bilder på mig själv i olika hårfärger (har ju haft en del) och har nog bestämt mig. 

Har funderat på blondt, rött, mörklila och svart. Jag bestämde mig till slut för vilken, och det var när jag såg denna bilden:



Bilden är från 2011, alltså tre år sedan, och jag hade suttit och redigerat bilderna i photoshop, egentligen var jag blond (hade riktiga photoshopskillz på den tiden!).

Så jag har alltså varit nyfiken på att skaffa rött hår nu i tre jävla år men har inte fått tummen ur röven för att fixa det än. Jag redan har varit blond, lilahårig och svarthårig så känns det som om jag måste testa rött nu, jag måste! (och om det blir riktigt dåligt så kan jag alltid bara ha i lite blått så blir det lila, och om det blir dåligt så kan jag bara färga det svart.)

Kommentarer
VERONICA - modeblogg

Du skulle passa SÅ bra i det, tveka inte! GO for it! :) Du skulle vara superfin i det tjejen! Kramkram

Svar: Åh, tack så mycket :D
Klara Berglind


Blogg: http://vveronicas.vionno.se
E

Varför frågar du om tips när du redan bestämt dig? haha

Svar: Frågade om tips igår på facebook, bestämde mig idag haha :)
Klara Berglind

LYFTMER

Det skulle passa dig! kör på :D


Blogg: http://Lyftmer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback