Hajspel och lillebror..

Min lillebror satt och spelade "hungry shark evolution" på min telefon, och frågade mig om han fick ta en bild på min haj och jag svarade "ja ja" och fortsatte med att kolla runt på facebook och andra sociala medier.

Helt plötsligt säger min lillebror
"Åh, det blev en bra bild, man kan se den på facebook"
Och jag vet inte vad som for i mig men jag skrek typ till och sa "NEEEEJ" och tog telefonen..

Tydligen så var det bara ett litet "F och DELA?" bredvid bilden, som min lillebror hade trott att betydde att den redan fanns på facebook. Som tur är, så var det inte så... Men jag tyckte att min reaktion var lite konstig, är det verkligen så pinsamt att lägga upp en bild från ett mobilspel på facebook? Kanske.

Har du några spel på din telefon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback