Habitat Q

Idag är det tisdag, och tisdag är = habitat q för mig. Så jag är alltså inte i stallet idag. Habbe, som det kallas, är ett fritidshäng för dig som är mellan 13 och 20 år och som identifierar dig som HBTQ* eller är nyfiken på normer kring kön och sexualitet. Vi brukar ses varje vecka på tisdagar 17-21 och pyssla, fika och hänga.

Vi som träffas är en blandning av bi. trans, homos, queers, jag-vill-inte-definiera-mig, flator, intergender, bögar, vet-inte-riktigt, genderbenders mm, mm.

Till HaBiTatQ kan du komma som du är och du får gärna ta med en vän eller flera!

Tisdagar kl 17-21 alltså, och adressen är Gasverksgatan 11 i Malmö.

De kommer ha ett vårkollo den 3-4 maj som är gratis och då för alla HBTQ-personer. Anmäl till på http://habitatq.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback